zaterdag 10 januari 2015

De uitdaging: “Ik lees Nederlands”

Voor het derde jaar wordt de uitdaging “Ik lees Nederlands” georganiseerd.
Vorig jaar had ik me in een overmoedige bui hier ook voor op gegeven, maar de uitdaging toen niet gehaald. Dit kwam door de uren die ik aan mijn studie besteedde, maar vooral door laksigheid. Ik merkte namelijk wel dat ik door deze uitdaging wel met meer aandacht Nederlandse boeken koos, maar dat ik steeds vergat ze aan te melden, waardoor ik het totale overzicht kwijt was.
Maar....een nieuw jaar, een nieuw voornemen. Dus teken ik in, en start ik een blog om overzicht te houden. Ik ga voor 20 boeken, met een beetje moeite kan dat lukken.
Mijn streven is om ook wat boeken te herlezen, samen met mijn kinderen die deze jaren voor school ‘boeken voor de lijst’ moeten lezen, wat niet altijd even motiverend is. Ik ben benieuwd. Verheug me al op het kiezen van een nieuw boek. Ik kan ieder geval starten met deze twee boeken die ik van mijn moeder voor kerst kreeg.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten